Bli medlem

Medlemsavgifter 2023

Junior 200 kr
Senior 350 kr
Pensionär (+65) 250 kr
Familj 900 kr

 

OBS för att anmäla dig till våra öppna aktiviteter, tex Påsklägret behöver du registrera dig i vårt medlemssystem. Du blir då INTE medlem i HjBK och vi kommer inte fakturera någon medlemsavgift. 

Medlemsavgiften faktureras i början av året, faktura skickas till din angivna e-postadress.

Via ditt medlemskonto kan du själv lägga till familjemedlemmar.

Vänligen betala endast mot utskickad faktura då vi annars får svårt att spåra din betalning! 

Deltagare/Medlem

Deltagarens personnummer med 12 siffror i formatet ÅÅÅÅMMDDNNNN.
Kön *

Kontaktuppgifter



För fakturaaviseringar, bokningsbekräftelser etc.
Bekräfta er e-postadress

Ange er adress.
Används om adressen är lång eller vid C/O adress.

Övrigt

Medlems- och användarvillkor

Medlems- och användarvillkor

Här hittar du ett utdrag av medlems och deltagarvillkoren för Hjuviks Båtklubb. Du kan ta del av fullständiga policys etc. via länkar nedan.

Medlemskap och deltagande

För att kunna bli medlem eller på annat sätt ta del i vår förenings verksamhet behöver man ett konto i vårt verksamhetssystem. Kontot är individuellt.

Föreningens ändamål beskrivs i våra stadgar.

Här hittar du våra verksamhetspolicys.

Behandling av personuppgifter

För att föreningen ska kunna bedriva sin verksamhet som medlemmarna önskar och krav inom idrottsrörelsen behandlas personuppgifter nödvändiga för olika ändamål kopplade till verksamheten på ett säkert sätt i enlighet med vår Integritetspolicy och GDPR.

Vi behandlar personuppgifter för att bland annat kunna;
Hantera medlemskap, ta emot anmälningar till och administrera aktiviteter, kontakta medlemmar och målsmän, debitera och bokföra avgifter och annan försäljning, ansöka om bidrag mm.

Man kan själv finna, uppdatera och göra utdrag av sina personuppgifter genom inloggning på medlemskontot. Vi gallrar personuppgifter löpande som ej är nödvändiga för rättslig förpliktelse eller allmänt intresse. Det innebär tex att oanvända användarkonton raderas efter 12 månader och övrig information tas bort med automatik efter 7 år om de varit kopplade till myndighetsutövning (tex LOK-stöd) eller redovisningslagen (fakturor och betalningar).

Du måste acceptera våra medlems -och användarvillkor för att kunna skapa ett konto.